پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي

ایرانگردی

آغاز پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره فجر در زنجان

16 عنوان از فیلم‌های حاضر در جشنواره فجر، همزمان با این رویداد، در زنجان به روی پرده می‌رود.

به گزارش آی‌فیلم،  همزمان با برگزاری جشنواره فیلم فجر قرار است، 16 فیلم از فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در زنجان اکران شود که این برنامه به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و سینما بهمن زنجان اجرایی می‌شود.

رئیس امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان اظهار کرد: اسامی 16 فیلمی که قرار است، همزمان با جشنواره فیلم فجر در سینما بهمن زنجان اکران شود، مشخص شده است.

معراج کرمی ادامه داد: فیلم‌های سینمایی «فراری»، «صوفی ودیوانه»، «ویلایی‌ها»، «بدون تاریخ، بدون امضا»، «تقصیر من نیست»، «تابستان داغ»، «آذر»، «شنل»، «سارا و آیدا»، «یادم تو را فراموش»، «ماجرای نیمروز»، «دعوت‌نامه»، «اسرافیل»، «بن بست» «وثوق»، «چراغ های ناتمام»، «فصل نرگس» فیلم‌هایی هستند که امسال همزمان با جشنواره فیلم فجر در زنجان اکران می‌شود.

وی تصریح کرد: فروش بلیت به صورت تکی به قیمت 10 هزار تومان و به صورت بسته‌ای به قیمت هشت هزار تومان خواهد بود.

مدیر روابط عمومی سینما بهمن زنجان نیز در همین رابطه اظهار کرد:  فروش اینترنتی بلیت از امروز ساعت هشت صبح تا روز 10 بهمن ماه انجام خواهد شد.

میثم زنجانی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفت هر یک از این 16 در دو سانس اکران می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سانس‌های 15،17،19 و 21 برای اکران این فیلم‌های سینمایی در نظر گرفته شده است، گفت: این فیلم‌ها از 14 تا 21 بهمن ماه اکران می‌شود.

ه خ / س م

این مطلب را به اشتراک بگذارید